Står han där och väntar på besök...?


... eller är det bara skönt att få vara ifred så länge?
Jag menar, betyder det nåt att jag hälsar på?
Hur vet man det?
I morgon blir det stall efter nästan två veckors paus.
Fåse hur det blir.
Om jag inte förfryser mig innan jag kommer mig dit.
Minus 25 grader i morse, så det blir nog ingen tidig morgon i morgon, måste vänta tills solen hunnit över trädtopparna och sprider lite av sin värme.
För värme finns det i solen redan!
Det har droppat från taket på en sida fast det är minus 10 grader på andra sidan.
Och nu kryper mätaren ner mot minus 20.
 
Minns jag ens vad en häst är?
Hur gör man för att ta kontakt?
 
Jag är halvt desperat.
Återkommer när jag blivit mer normal igen :).
 
Ha det gott!
 
Allmänt | |
#1 - - Bettinas islandshäst:

Tror någon kommer att bli förvånad - och glad! Juppe brukar aldrig vara så nöjd och harmonisk som när han fått vara i fred ett tag.

Svar: Ska bli spännande att se... bara ett par timmar kvar nu tills jag vet... :)
Mymind

Upp