Inbokad ridlektion!!

Denna vecka ska jag alltså få chans att delta i en ridlektion! Åtminstone en, eventuellt två. Det kommer att vara nervöst till max. Dels för att jag ju inte har ridit fler än tre gånger sen jag trillade av och fick ett halvårs paus med ridandet...
 
Visst skulle jag ha kunnat rida tidigare, men det var svårt att hitta en lämplig grupp. Allra första gångerna var det bara en halv timmes privatlektion på linan, för att jag skulle känna mig säker. Sen var det i en grupp med andra "försiktiga" ryttare.
 
I morgon däremot är det en blandgrupp som det ju kan bli på sommaren, när de vanliga grupperna lite blivit upplösta av diverse villaliv, simmande, "cykla till närmaste stad för att shoppa", osv... Och i stället kanske det kommer någon sommargäst som man inte alls vet hur mycket hon kan...
 
Sak samma, nu gäller det att hitta sommarridkläder... Hmmm
 
 
Allmänt | |
Upp