Första terrängturen bland färgranna löv, svampar...


... och vargar...?
Har synts spår just på de ställen där vi gick...
Fast jag såg inte såna spår.
 
Jag ledde "min" häst eftersom han blir så väldigt energisk i terräng så det blir svårt att hålla honom.
Det märktes nog genast vi vek in i skogen att han hade energi i varje steg "får jag springa?" frågade han :).
Men med halvhalter som svar "nej, inte nu" så gick det faktiskt riktigt bra.
Hann nog njuta också, inte bara "halvhalta".
 
Vackert!
Svampar!
Stora älgspår tvärsöver vägen på flera ställen.
Och närmare bebyggelse fanns söta små kattspår.
Men vargspår, nä, hu, sånt vill jag väl inte heller se...
 
En skön timme ute i det färgsprakande höstrusket.
Bra variation till travvolterna och öppnorna på ridplan.
Det blir det antagligen i morgon.
Men det blir nog att ha lite extra ljud då också, tror jag, eftersom det blir rätt sent så det troligen hinner bli skymning...
 
Njut av höstfärgerna, hörni!
Snart är de borta!
Ha det bra!
Allmänt | |
Upp