Favorit i repris...

... blev det idag när jag tog fram sparkstöttingen.
Jag tränade liksidighet, sparkade lika mycket med vänster som med höger fot.
Och så tog jag långa lugna sparkar för att stretcha ordentligt.
Är det månne höftsträckarmuskeln det heter?
Vet inte, men när jag googlade som hastigast så såg jag någon som hade pratat om att förbättra galoppfattningarna genom att träna just den muskeln...
 
Hur som helst, jag behöver träna, det är helt klart...
 
(... och just nu lyckas jag inte koncentrera mig på att skriva ett inlägg som håller ihop eftersom jag samtidigt måste träna en stor kattpojke att inte krafsa i blomkrukan, att inte äta opp yuccapalmen, att inte spela fotboll med blombladen från penningträdet osv. Se där vilken träning! :) så jag får väl sluta...)
 
Ha det gott! Ut och träna!
 
Allmänt | |
Upp