En alldeles underbar blogg...


--- tycker jag att Bettinas är!
Speciellt glad blev jag av det senaste inlägget, skrivet kanske4 februari, alltså igår.
Det var såna saker jag verkligen gillar att göra med hästen, speciellt nu när det är sånt före för oss utan "ridhus" så vi inte kan köra trav och galopp och alltmöjligt fartfyllt...
Då är det väldigt roligt att kunna köra såna där små men viktiga saker, att flytta bogen och att hålla koll på alla fötter och rumpan hit och huvudet dit.
Det har ju visat sig också för mig som inte har egen häst utan söker hästkontakt där den kan tänkas fås :) att just såna här saker är ett väldigt bra sätt att lära känna hästen, och för hästen att i bästa fall få respekt för en, att lyssna, att förstå och att vänta på order, inte bara springa på...
 
Bettina har också så många bilder i sina inlägg, man blir ju helt sjuk på allt det fluffiga :).
Gillar starkt och blir glad när jag läser texterna.
Förresten, har inte alls kollat var hon bor, ursäkta mig, måste stänga här nu och försöka utforska lite :).
Ta en titt ni också :) eller stäng datorn och gå ut i friska luften och fundera på... ja, vad vet jag :)!
Ha det gott!
 
 
Allmänt | markarbete | |
#1 - - Bettinas islandshäst:

Men du! Tack! Såg inte det här inlägget förrän nu när jag läser ifatt. Blir så glad, så glad av att du gillar mina texter och fluffet på bilderna. :-D

Svar: Ja se det var så att jag tänkte kommentera på din blogg men inte hittade hur jag skulle göra, man är ju inte riktigt datanörd ;), så då skrev jag ett helt inlägg istället :)! Men nu har jag ju hittat kommentarsfunktionen också... Och islandshästar är ju alltid... islandshästar, inget man kan ignorera eller bara gå förbi :)!
Mymind

Upp