Dansa ziczac med hästen...


... men det fick jag inte med på bild :)...
Otroligt svårt att rita sånt... när paint dessutom mest strular osv.
Men sak samma, i verkligheten var det ziczac.
 
Fast det kan ju hända att det såg ännu mer komiskt ut i verkligheten. Jag höll på att snubbla flera gånger :). Men det gjorde inte hästen. Och jag såg inte om han log där bakom min rygg.
Förresten ser han nästan ut som ett föl på bilden, trots sina 20+ år :). Sötnosen!
 
Det andra ekipaget syns också. Och om ni undrar vad de blå prickarna är runt ryttarens huvud så är det svettdroppar. :)
Hon såg nämligen att jag ritade en bild från måndagens stalltur och sa att hon ville vara med och då skulle det synas att det blev svettigt. :)
 
Det blir ju så när man har på sig samma mängd kläder i plus 5 grader som i minus 15 grader... Snacka om att klä sig efter väder...
 
Det var riktigt bra underlag på ridplanen igår. Men man anade vilken isgata det skulle bli till, och det har ju varit så förr. Men just då kunde vi njuta av bra "fäste".
 
Fåse vad det blir nästa gång. Om vi lyckas ta oss dit under de ljusa timmarna på dagen så kan vi kanske ta en tur på åkern bredvid stallet. Där har det inte varit just alls snö så mitt i allt går det bra att rida där... fåse.
 
Hur som helst, ha det gott!
 
Allmänt | |
Upp