Bilden ska ju inte vara naggad i kanterna, ju...


... den ska ju vara hel! Men det förstår inte datorn när jag ska sätta in headerbilden.
Vem är det som äter på de här kanterna så allt inte ryms med?
Jag vet, det är jag som inte kan få bilden i rätt format/storlek (vad gör jag för fel?) men lite sur blir jag...
 
Fast så blir jag glad igen när jag tänker på kvällens promenad med häst på frusen ridbana under klar kvällshimmel med stjärnor som blinkar och i luften ett lite besynnerligt glitterregn, små små snökristaller eller nåt som glimmar till i skenet från ridbanans lampa.
 
Och hästen sa frust och tugg och började riktigt bra hänga med i mina kringelikrokar...
 
Det var kallt, minuis 15 eller nåt, men annars så var det riktigt bra :).
 
Ha det gott, snart är det vår! :)
 
Allmänt | |
Upp