Inte precis min stil...

... måste jag säga, det här med tomteluva, hmpfff...!
Men jag ska ha den på så länge matte är i stallet, men så fort hon stänger stallsdörren för natten så ska jag ändra på ett och annat.
Mössan ger jag åt katten att sova på i natt, grankvisten blir lämplig kvällsbit, och morötterna ska jag leka lite med en stund innan jag äter upp dem också.
 
Men jag måste erkänna att julbelysningen utanför stallet är rätt fin, sådär som stjärnor och glittrande snö. Precis lagom ljust, inte sådär starkt och konstigt så det bländar. Hon har nog rätt bra idéer i alla fall, matte, borde jag ge henne nåt i julklapp? Kanske en häftig terrängtur i morgon, hörde att det var planerat nåt sånt. Bara jag känner att det är bra underlag under hovarna så ska hon nog minsann få känna på friska vindar i ansiktet :)!
 
Hoppas jag får nåt trevligt till nyår också, eller brukar man inte få nåt då?
 
Allmänt | |
#1 - - Divorce your horse :

Hoppas att du får en riktigt härlig och God Jul!

Svar: Tack! Det kan man ju alltid hoppas på! Det är ju bara så kort ledighet och man skulle så gärna vilja hinna syssla med alltmöjligt kul pyssel och sånt... ;)...
Mymind

Upp