Julklappstips...

... till en hästtjej, en mjuk ruggad matta med texten Horses och en massa genomskinliga hästskor som mer liknar  ostbågar...
 
Just joking! :)
 
Jag hade lekt lite med paint igen och nu när jag råkade se bilden kom jag att tänka på en mjuk skön sängmatta. Om nån vill börja tillverka en sån så varsågod, tipset är gratis, men ni kan ju hänvisa till min blogg om ni börjar producera dem! :)
 
Det var allt annat än mjuk skön sängmatta idag mellan stallet och gödselstacken. Mjukt jo, men rätt geggigt, jag tänkte man får vara lycklig så länge man har båda skorna kvar på sig när man kommit sig igenom där... :).
 
Men hästarna var trevliga om än lite busiga och lite väl snåla på höet som jag just hade fyllt hönäten med... Lite gos blev det i alla fall. Fåse om man hittar på nåt mer sen nästa gång man kommer sig till det stallet!
 
Vintern kom och gick och ridplanen blev klottig värre. Kanske solen ändå tittar fram så det får torka upp lite...
 
Allmänt | |
Upp