Dagens stil...

... brukar det stå överst på denna bloggportalens framsida, och en bild från en blogg...
Undrar vilken stil jag skulle kunna bidra med...? :)
Det blir den enkla kontorsstilen.
Även om det är varmt behöver jag en tröja över axlarna för att överleva en ev luftkonditioneringsmaskins frustande över mitt huvud.
(Tacka vet jag hästars frustande, så mycket trevligare!)
Skorna ser lite mystiska ut men kan kanske närmast kallas loafers eller mockasiner, modell nyare, men ändå med den härliga känslan från sjuttio-åttiotalet...
 
För att förtydliga: Även med denna outfit är huvudet fullt av häst-tänk, horsesinmind forever and always. På olika sätt och i olika styrka bara. :)
Framför allt kan häst-tänket på kontoret uttrycka sig i en plötsligt rakare hållning framför datorn, eller ifall tankarna tillfälligt åkt på egna utfärder medan ett långsamt program håller på att jobba fram nåt resultat på skärmen, så kan jag köra med halvhalter, eller med koncentrerade galoppfattningar som ser så snygga ut så! ... i mitt inre...
Sysslolös blir man aldrig with horses in mind! :)
 
 
Allmänt | |
#1 - - Neapocalypse - en alternativ hästblogg:

sv; Men vad roligt!! Kursen var verkligen underbar <3

#2 - - Divorce your horse :

Så trevligt inlägg :)

Svar: Tack :). Det är min gråa vardag :D! Iiihaaaa...
Mymind

Upp